Veelgestelde vragen

Bekijk hier de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Wat is HNK?

HNK is een flexibel kantorenconcept met negen locaties. Wij geloven dat hoe beter jij je voelt op je werkplek, hoe beter jij je werk kunt doen. Bij ons bepaal je zelf hoe jouw werkomgeving eruit ziet, afgestemd op de persoonlijke wensen van jouw organisatie. Of je nu een tailor-made office nodig hebt, een workspace for a day of een meeting room: HNK geeft je de ruimte die je nodig hebt, inclusief top-notch service. Als onderdeel van NSI, hebben we meer dan 30 jaar ervaring in de vastgoedsector. Omdat wij onze gebouwen zelf in eigendom hebben, kunnen we de extra mile gaan voor onze huurders. Ook geeft het ons de kans om duurzame initiatieven uit te voeren, zonder afhankelijk te zijn van derden.

Wat zijn mijn mogelijkheden bij HNK?

Daar adviseren we je uitgebreid over op de mogelijkhedenpagina. Globaal onderscheiden we vier producttypes: Managed Office, Custom Office, Meeting rooms en Workspace for a day.

Welke services zijn inbegrepen?

Dat verschilt per type product. Zo regelen we bij een Managed Office alles voor jou en je team. Bij een Custom Office kunnen we dat ook doen, maar kies je zelf wat jouw organisatie nodig heeft. Iedere huurder maakt gebruik van de HNK app, waarmee je met huurderskorting onze meeting rooms kunt boeken of alvast je bestelling bij ons eigen Food&Beverage concept The Social kunt doen. The Social zit op bijna iedere HNK locatie. Ook kun je altijd gebruik maken van de andere HNK locaties, waar je zelfs met duurzaam deelvervoer naartoe kunt.

Wat zijn de openingstijden van HNK?

Onze Supporters staan tussen 08:00 en 18:00 uur voor je klaar.

Hoe kan ik een meeting room reserveren?

Je kunt eenvoudig jouw favoriete ruimte reserveren via de "Boek nu" optie op de website.

Kan ik een keer langskomen om de sfeer te proeven?

Natuurlijk! We kijken er naar uit om je te verwelkomen. Boek nu snel jouw tour via de "Langskomen'' optie op de website.